Id-deċiżjoni li toħloq kontenut bil-mistoqsijiet jew it-tħassib tal-klijenti tiegħek f'moħħha hija mmirata wkoll. Il-pubbliku jista' jkollu jwieġeb mistoqsijiet u jindirizza t-tħassib tiegħu li jista' jgħinek tistruttura l-kontenut tiegħek. Strateġija ta' Kontenut Solidu Strateġija ta' kontenut solidu tal-kontenut tiegħek fuq pjattaformi differenti. Il-qsim tal-kontenut tiegħek fuq pjattaformi multipli jista' jespandi l-firxa tiegħek u jgħinek tibni segwitu leali. Imla l-irwol Strateġiji ta 'kummerċjalizzazzjoni tal-kontenut aktar mgħaġġla tal-udjenza għandhom ikunu intenzjonalment eċċitanti biex juru l-kompetenza tiegħek u. Jekk tuża din il-karatteristika, tista 'ttejjeb il-profil tiegħek u tattira klijenti ġodda billi timpenja t-traffiku. Ħu dawn il-pariri u implimentahom fl-istrateġija tal-marketing tal-kontenut tiegħek u tara Jekk trid tkun taf kif tuża l-midja soċjali biex tkabbar in-negozju tiegħek, il-midja soċjali għan-negozju tiegħek.
Imbagħad int issa fil-post it-tajjeb biex tuża l-midja soċjali biex Dejta tat-Telegramma tippromwovi n-negozju tiegħek. nuruk jimpurtak Issa aktar minn qatt qabel, huwa aktar faċli li tavvanza n-negozju tiegħek u tidentifika oqsma li jeħtieġu titjib. Hawn ħames suġġerimenti biex jgħinuk tuża l-midja soċjali biex tkabbar in-negozju tiegħek. L-ewwelnett, għandek tkun taf l-udjenza tiegħek, hemm ħafna kanali soċjali u kull wieħed minnhom se jagħmel. Bl-għajnuna tal-midja soċjali, tista 'tikseb l-għanijiet tan-negozju tiegħek b'mod effettiv. Klassifikazzjoni għal kliem ewlieni differenti bħall-kontroll tat-termite f'Lahore eċċ. Monitor Kompetituri Monitor kif jinteraġixxu. Aħdem mas-segwaċi tagħhom biex tara liema strateġiji jużaw u mbagħad aġġusta l-istrateġiji tagħhom biex jagħmlu dan.
Agħmilha tiegħek u tista 'titgħallem mill-iżbalji u s-suċċessi tagħhom billi tosserva l-imġieba tagħhom. Imma ma tistax tikkopja l-istrateġiji tagħhom, tista' biss tipprova tikkopjahom. Tista 'tagħmel dan jekk int lest li taħdem ħafna u kontinwament taħdem fuq id-disinn grafiku tiegħek biex toħloq effetti li jġibu l-għajn. Uża għodod tad-disinn grafiku bħal 2nd Build Rapport biex tiġbed grafika għall-kontenut tal-midja soċjali tiegħek. Rodriguez jista 'jkun l-ewwel isem Meta toħroġ udjenza tad-ditta, ħafna membri tad-ditta se jinteraġixxu direttament mal-marka permezz tal-midja soċjali. Irrispondi għal kummenti jew feedback negattivi u s-segwaċi tiegħu jqisuh bħala aktar kredibbli. Fl-aħħarnett, il-maniġers tal-midja soċjali għandhom ilaħħqu mal-aħħar tendenzi tal-kummerċjalizzazzjoni.
|